Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.02.2021. 10:55
Nabavka cvijeća i cvijetnih aranžmana
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1004-1-1-8-3-42/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD TUZLA
IDB/JIB 4209382690002
Kontakt osoba/Služba za kontakt Edina Grebović
Adresa ZAVNOBiH-a broj 11
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 307-360
Faks (035) 307-361
Elektronska pošta javnenabavke@tuzla.ba
Internet adresa www.tuzla.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Tuzla
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka cvijeća i cvijetnih aranžmana
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka cvijeća i cvijetnih aranžmana
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 03121200-7 | Rezano cvijeće |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Nabavka cvijeća i cvijetnih aranžmana
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 98,00 %
2 Rok plaćanja 2,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
4.3.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 04.03.2021. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Administrativna zgrada Grada Tuzla, ulica ZAVNOBIH-a broj 11, 75000 Tuzla.
Datum i vrijeme 04.03.2021. 11:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Šeha Company d.o.o. Banovići - ul. Radnička 105A 75290 Banovići
-
Lapić d.o.o. Bosanski Petrovac - Ploča bb 77250 Bosanski Petrovac
-
STARI SAT BRČKO DISTRIKT, vl. Gajić Radmila, s.p. - Štrosmajerova br.19 76100 Brčko
-
KAMELIJA d.o.o. Banja Luka - Siniše Mijatovića b.b. 78240 Banja Luka
-
CVJEĆARA LEJDI vl. ĐINĐOVSKI DIJANA Tuzla - Kulina Bana 17 75000 Tuzla
-
JKP Komemorativni centar d.o.o. Tuzla - Kojšino 31 75000 Tuzla
-
KJKP Park d.o.o. Sarajevo - ul. Patriotske lige br. 58 71000 Centar
-
t.r. na malo KAKTUS vl. Sead Turnadžić - Alipašina 6 C 71000 Sarajevo
-
CVJEĆARNA BORAS vl. Dragica Boras Vitina - VITINA BB 88320 Ljubuški
-
27.01.2022
-
19.03.2021
-
11.03.2021